BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

"...Nothing is True, Everything is Permitted..."

"...Nothing is True, Everything is Permitted..."

Tuesday 24 January 2012

i am beautiful :D

Assalamualaikum..
I just wanted to say..
I AM BEAUTIFUL..
Oh yeahh..and not just me,even you you and you ;)
Hurmm..actually,I was thinking and thinking and thinking..and thinking again..*alah banyak lah kau punya thinking..haha
Jyeahh..someone told me,
"Miza,g joging laa..nak masuk frame pun dah tak muat dahh"
Gawsh,I admit..ramai dah cakap camtuh,but I dun care..well,I do care,and I do,take care of my diet,hokayy?
Tapi,terasa ohh..gilaa punya..
Anyways,hari tuh,hari tuh punya hari tuh..*maigawd keling gilaa ayat..haha
Tengok gambar lama2..hummphh,comel gakk..haha,okay that's not my point..the point is..what size?
I mean,kalau dari dulu lagi cakap,that 'I'm Fat'..tengok baju dulu2..lagi kecik dari baju sekarang and dulu pakai baju baju itu pun longgar..then,wadahek?
Nak kita besar mana ?! *confused here..nak macam tooth pick ke?Kering kontang..*i don't think so..
Well,pape pung..I did lost few of these KG's and I ain't lying here..huh..and I love myself..
Jyeahh,cakap sekali dah laa..I understand..I'm not deaf yet pun..eventhough I stuck my earphones and beats in my ears allllll dayyyy lonnnng..I get it,I need to lose A LOT of weights..
So,just cut me some slick okayy?
I love my physical and I do want to make it look a whole lot better,so please..LET ME JUST DO MY THANG..haha

Anyways,
I AM BEAUTIFUL AND NOBODY CAN TELL ME THAT I'M NOT :D


*taaadaaa ;)

0 Shouts!: